Itt vagyTartalom / El Camino-Az Út.folyt.

El Camino-Az Út.folyt.

Beküldte mazsola - Ekkor: 2011 April 13

2010. 09. 06. 23. etap Alto del Poio – SarriaCamino út/ útban  Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/
Reggel 5:10-kor keltem, összeszedtem a motyóm és a vendéglős már főzte is a kávét. Már végeztem a kávézással és indulásom fontolgattam, amikor megjelent csapzottan az a zarándok, akivel Cacabelos-ban egy pavilonban aludtam. Később utolért megint és a hegyekből vele jöttem le egy darabig, körülbelül 8 km-t. Iszonyú tempót diktált, de tartottam vele a lépést. Leértünk a hegyekből el is tévedtünk, itt szétváltunk. Árkon-bokron keresztül, végre lakott településre értem. A települést Triacastella-nak hívták, innen még kb. 18 km Sarria. Megreggeliztem és indultam tovább, a camino út kettévált, ment a műút mellett és ment a hegyekben, én az utóbbit választottam, amit nem bántam meg. Szép volt a táj, az erdő ezen az útvonalon ez kuriózum. 860 m magasan volt egy forrás, amit a camino jelképe, a kagyló díszített, itt megtöltöttem a kulacsom és folytattam az utamat. A lábaim fájtak, Sarriában orvost kell okvetlenül néznem, mert a térdem az kész, de addig még 15 km. A hegyekben körbe vezetett az út és úgy éreztem, mindig felfelé megyek, de aztán szép lassan ereszkedtünk lefelé a hegyekből. Időben Sarriába értem, 14:00-kor, közben elkezdett esni az eső. Az alberguek foglaltak egytől egyig. A lábam széthullva, a sorsra bízva magam bandukoltam a városban. A turinfo irodában közölték, a szállások foglaltak Santiagoig. Elmentem egy orvosi rendelőbe és ott a doki beinjekciózta a térdem. Azt mondta, pihentessem, mondtam neki nem tudom hol, erre telefonált és 15 perc múlva megjelent egy fiú és követnem kellett. A dokinak megköszöntem mindent, 12 eurót kért. A fiú ernyőt tartott a fejem fölé és úgy mentünk egy 300 métert és egy négyemeletes ház második emeletén kaptam szállást 10 euróért. A hölgy egy teljesen üres franciaágyas szobába vezetett. Nem hittem a szememnek, én egyedül egy szobában 10 euróért, ez álom. Na, itt éreztem megint azt, hogy rajtam egy külső erő segít, hogy elérjem célomat. Hát meg is köszöntem neki, és azt is, hogy otthon minden rendben van és vigyáz a családomra is. Már nagyon hiányoztak az otthoniak. Ami érdekes a dologban, egyik percben még teljesen kilátástalan minden, nincs hol aludnom, bedagadva a térdem, esik az eső. És ez a doki mindent megoldott, egyből az autópálya jutott az eszembe, mikor a pályamunkás még a vizét is nekem adta, hát érdekes, egy biztos, ilyen közel még soha sem kerültem a Jó Istenhez. Éreztem a közelségét. Most már biztos voltam abban, hogy ő segít, mert hozzá megyek. Érdekessége még a dolognak, minden egy helyben volt. Az étterem, orvos, lakás, utazási iroda. Megvettem a jegyet elővételben, hogy legyen helyem a repülőn. Az Iberia járatára kaptam jegyet Santiago-Barcelona-Budapest 295 euró. Ezek után bementem az étterembe és megettem egy akkora pizzát, hogy mindenki csak lesett. Volt vagy 50 cm-es. Utána vettem egy boltban másnapra kaját és irány a szállás. Elterültem és nyugodtan nekifogtam a mai nap benaplózásához. Már csak 111 km Santiago, ezzel a tudattal fekszem le, mert reggel, ha a térdem bírja, indulás.

Camino út/ útban Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/Camino út /útban Sarria felé/ kő-ház kis világítóablakkal benne kereszt/Camino út /útban Sarria felé/ kő-ház kis világítóablakkal benne kereszt/Camino út/ útban  Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/Camino út /útban Sarria felé/Camino út /útban Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/ a hegyekben/Camino út/ útban Sarria felé/ a hegyekben/Camino út/ útban Sarria felé/ hegyekben/Camino út/ útban Sarria felé/ hegyekben/Camino út/ útban Sarria felé/még 121km Santiago/Camino út/ útban Sarria felé/még 121km Santiago/Camino út/ útban Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/Camino út/ útban Sarria felé/Camino út/Sarria/Camino út/Sarria/Camino út/ Sarria / szállásom/Camino út/ Sarria / szállásom/Camino út/ Sarria / szállásom/Camino út/ Sarria / szállásom/Camino út/ Sarria / szállásom/Camino út/ Sarria / szállásom/Camino út/útban Sarria felé/szállásom/Camino út/útban Sarria felé/szállásom/Camino út/Sarria/utazási iroda itt foglaltam le a repjegyet hazafelé/Camino út/Sarria/utazási iroda itt foglaltam le a repjegyet hazafelé/Camino út/ Sarria/ kápolna/Camino út/ Sarria/ kápolna/Camino út/Sarria/Camino út/Sarria/Camino út/ Sarria/ még 111km.Santiago/Camino út/ Sarria/ még 111km.Santiago/Camino út/Sarria/ temető/Camino út/Sarria/ temető/