Itt vagyTartalom / El Camino Az Út. folyt.

El Camino Az Út. folyt.

Beküldte mazsola - Ekkor: 2011 March 11

2010. 08. 25. 11. etap. Belorado-BurgosA Burgosi katedrálist 1221-ben kezdték el építeniA Burgosi katedrálist 1221-ben kezdték el építeni
Korán keltem így 5:00-kor indultam. Jól ment a gyaloglás, teltek a km-ek a bal térdem és a jobb talpam K.O.-val együtt is. Reggel 10-kor már elfelejtettem a hegyeket 1140 m magasan jártunk a GPS-em szerint. Alto de Predaja gyönyörű környezetben egy hegytetőn fekszik. Itt jó a klíma sok a fa, van erdő, ez sajnos ritka errefelé. Jó tempót mentem, Atapuerca-ba értem, ez Belorádótól 30 km-re van. 850 m magasan fekszik. Burgos előtt itt szerettem volna megpihenni, de már 14 órakor beértem. Gondoltam egy merészet, nem akartam itt maradni, mert a szállások foglaltak voltak, elhatároztam Burgoszig megyek. A legolcsóbb szállás, ami még szabad volt, az 50 eurós, ez nekem sok. Jó, volt benne kaja is. Ahhoz korán volt, hogy a városkában csövezzek reggelig. Burgost 15 km-re írták, este 17:00-ra bent leszek. Ez rendben is lett volna, de Burgos hosszabb, mint Pest, még 18:00-kor mentem. Teljesen kész voltam, este 18:00-kor 39 C˙-ot mutattak a városban a hőmérők. Na, mindegy megtaláltam a zarándokszállást, ez akkora volt hogy pl. én a hatodik emeleten kaptam szobát (ágyat). Ilyen sem volt még, de nem is lesz. Most városnézésen vagyok, jobban mondva a katedrálist járom körbe. Lenyűgöző egy monstrum. A burgosi Santa Maria (Szűz Mária) katedrális építészeti elemeit a gótika határozza meg. Hatalmas méretekkel rendelkezik, 300 évig épült. A katedrális főterén rengeteg söröző és kávézó várja a zarándokokat. Én is legurítottam kettő cerveza grandét. Szeretteimnek bevásároltam a kegytárgyakból, persze nem nehezeket, mert hát ez a hátizsákba került. Este 11-kor még itt javában folyt az élet, még boltok is voltak nyitva, de én visszamentem a szállásomra és egy jót aludtam.folyt. köv.14-én
közeledek Burgos-hozközeledek Burgos-hozelhagytam Beloradótelhagytam Beloradóta Camino úta Camino útBurgosig még 11km.Burgosig még 11km.Burgosig még 11km.Burgosig még 11km.útban Burgos felé 50euros szállásútban Burgos felé 50euros szállásidöpont:12:30 útban burgos felé itt ebédeltemidöpont:12:30 útban burgos felé itt ebédeltemcamino útcamino útCamino útCamino útútburkolatba épített caminos jel.útburkolatba épített caminos jel.Burgos ipartelepekBurgos ipartelepekBurgos/ külvárosi lakópark/Burgos/ külvárosi lakópark/Caminos jel márványbólCaminos jel márványbólBurgos/külvárosi lakópark/Burgos/külvárosi lakópark/hihetetlen de ez is Burgoshihetetlen de ez is Burgositt is létezik a putriitt is létezik a putriBeértem Burgosba Kasztilia fővárosába,ezt a gyönyörű szökőkutat meg úgy éreztem hogy tiszteletemre készítettékBeértem Burgosba Kasztilia fővárosába,ezt a gyönyörű szökőkutat meg úgy éreztem hogy tiszteletemre készítettékmár a harmadik körömet teszem a körforgalomba mert egyedül ez volt a haladási irányomat jelző tábla,nyíl seholmár a harmadik körömet teszem a körforgalomba mert egyedül ez volt a haladási irányomat jelző tábla,nyíl seholazért szép ez a Caminos szökőkútazért szép ez a Caminos szökőkútúgy döntöttem elindulok valamerreúgy döntöttem elindulok valamerreebben a bárban kérdeztem meg merre menjekebben a bárban kérdeztem meg merre menjektöbbfajta városőrség működik Burgosbantöbbfajta városőrség működik Burgosbanahogy elnézem van mit bepótolnunk a közbiztonság terénahogy elnézem van mit bepótolnunk a közbiztonság terénszép ez a kis ligetszép ez a kis ligetnézd mán,megismeritek?nézd mán,megismeritek?megértettem azt aki a táblával ezt tette mert én is így érzekmegértettem azt aki a táblával ezt tette mert én is így érzekBurgos/erre vezet az utam/Burgos/erre vezet az utam/Burgos /így jelölték /Burgos /így jelölték /ezeket nem lehet kifüstölniezeket nem lehet kifüstölniBurgos/ időpont:17:30 szép de szinte még minden kihalt ilyenkor/Burgos/ időpont:17:30 szép de szinte még minden kihalt ilyenkor/a söröma sörömBurgos/már hullafáradt vagyok még nyolcszáz méter a szállás/Burgos/már hullafáradt vagyok még nyolcszáz méter a szállás/Burgosi középkori temlom és iglesiaBurgosi középkori temlom és iglesiaBurgos/ feszület/Burgos/ feszület/IglesiaIglesiaBurgos/ Rio Arlanzón/Burgos/ Rio Arlanzón/BurgosBurgosBurgosBurgosBurgosBurgosBurgosBurgosBurgos/időpont:17:57  és 39C/Burgos/időpont:17:57 és 39C/Burgos/többfunkciós csatorna vizet vezet el,és jelez/Burgos/többfunkciós csatorna vizet vezet el,és jelez/BurgosBurgosBurgosBurgosBurgos/rendezett lakóházak/Burgos/rendezett lakóházak/BurgosBurgosazért a magyar lányoknak nincs párjaazért a magyar lányoknak nincs párjaBurgos/zarándok szállásom előtere/Burgos/zarándok szállásom előtere/Burgosi katedrálisBurgosi katedrálisBurgosBurgosA Burgosi katedrálist 1221-ben kezdték el építeniA Burgosi katedrálist 1221-ben kezdték el építeniA Burgosi katedrálist gótikus stílusban építették,de a más stílusjegyeket is őrizA Burgosi katedrálist gótikus stílusban építették,de a más stílusjegyeket is őrizA Burgosi katedrálist 300évig építettékA Burgosi katedrálist 300évig építettékBurgosi katedrálisBurgosi katedrálisA Burgosi katedrális az UNESCO Világörökség részeA Burgosi katedrális az UNESCO Világörökség részeBurgosi katedrálisBurgosi katedrálisBurgosi katedrálisBurgosi katedrálisBurgosi katedrálisBurgosi katedrálisBurgos/Santa Maria téri hotel/Burgos/Santa Maria téri hotel/Burgosi katedrálisBurgosi katedrálisBurgos/Santa Maria tér/Burgos/Santa Maria tér/Burgos/Santa Maria tér/Burgos/Santa Maria tér/BurgosBurgosBurgosi este Santa Maria tér/itt pihentem a fáradalmaimatBurgosi este Santa Maria tér/itt pihentem a fáradalmaimat